Sunday, January 15, 2012

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD Review


JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD Specification

List Price : $129.99
Our Price : $78.99
You Save : 39%
Product Information and Prices Stored: Jan 16, 2012 08:15:03
Usually ships in 1-2 business days

Available Stores

Check Price Now!

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD Feature

  • Features -
  • Play and Charge your iPhone 4/3GS/3G, iPhone, iPod itouch, iPod nano, iPod classic, iPod (5th generation) (iPod or iPhone not included)
  • Auxiliary Input Jack with Cable included for Connecting Your iPod shuffle (1st and 2nd generation), MP3 or other Digital Audio Players
  • Wireless USB Transmitter - Play Music directly from a PC
  • Wireless Charging for Speakers

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD Overview

COMPATIBLE WITH IPHONE IPHONE 3G/3GS/4 IPOD TOUCH IPOD NANO IPOD CLASSIC & IPOD 5GPLAYS & CHARGES IPHONE & IPOD MODELSWIRELESS USB TRANSMITTER TO PLAY MUSIC DIRECTLY FROM A PCWIRELESS CHARGING FOR SPEAKERSSTATUS INDICATORS ON SPEAKERS & BASE2 X 2.4 GHZ WIRELESS HI-FI/WEATHER RESISTANT SPEAKERS WITH VOLUME CONTROL UP TO 125-FT RANGE FROM BASEOUTPUT: 2 X 3W RMSBASE POWERED BY AC ADAPTERSPEAKERS POWERED FROM BUILT-IN RECHARGEABLE LITHIUM BATTERIESAUX INPUT JACK & CABLE FOR CONNECTING IPOD SHUFFLE 1G/2G MP3 OR OTHER DIGITAL AUDIO PLAYERSINCLUDES REMOTEDIM: 6.25"H X 13.5"W X 5.88"DUPC : 077283996016Shipping Dimensions : 15.20in X 8.20in X 7.20inEstimated Shipping Weight : 5.6

JENSEN JISS-600I DOCKING DIGITAL MUSIC SYSTEM WITH WIRELESS SPEAKERS FOR IPOD Specifications

Available Check Price Now!

Related Products

Customer Reviews







*** Product Information and Prices Stored: Jan 16, 2012 08:15:03
Deals pearl mp3 Buy Shop Deals top mixers Buy Shop

No comments:

Post a Comment